Portfolio

tisdag, november 24, 2009

241109

Lyssnar på vacker musik från min ipod shuffle och saknar nån...
Dagen har varit bra, jag har gjort mina jul-ljustakar som vi ska sälja på en marknad på torsdag. Vore inte helt fel om vi åkte på klassresa till Milano, på möbelmässan. Men ärligt talat tror jag inte att det blir av. Har svårt att tro att vi ska få ihop så mycket pengar på så kort tid. Men man kan ju försöka! :D
Jag glömde usb sladden hemma, så tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder just nu.
Halv 7 ikväll har jag gympa...som ni kanske har märkt har jag varit lite lat med den de senaste veckorna. Men ikväll ska jag svettas! Jag hade tänkt vara här i skolan till dess...för det är lite onödigt att åka hem emellan då min gamla lågstadieskola, där gympakursen hålls ligger bara 200m härifrån. Och jag ska inte slösa på bensinen :D
Men nu är det mat här i skolan! Ärtsoppa är så jäkla gott! Tror vi skulle få nån efterätt också....vi har godaste skolmaten :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar