Portfolio

torsdag, november 12, 2009

60 sanningar om mig

60 ärliga frågor om dig själv

1. Vad heter du? Rebecka
2. Vad gjorde du kl 8 imorse? Skrapade vindrutan på min bil. Inte kul.
3. Är du i ett förhållande nu? Nix.
4. Vad heter ditt ex? Niklas H.
5. Favoritchoklad? Fazers!
6. Dagens köp? Bensin...till bilen :D
7. Tycker du om någon nu? Ja, jag tycker om många mänskor!
8. Vem vet mest om dig? Min kära lilla syster
9. Vad finns alltid i din väska? Sax, bindor, telefon å pengar (ja, nästan iaf)
10. Hur många par skor har du? Vet inte exakt, mellan 10-15 par.
11. Favoritlåt? Tokio Hotel : Hey You
12. Bo i storstad eller på landet? Landi!
13. Har du testat droger? nEJ
14. Röker du? NEJ
15. Snusar du? nej
16. Saknar du någon just nu? Ja faktiskt
17. Hur mår du idag? Ok
18. Hur många tabletter tar du dagligen? inga alls
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Hatade skolan antagligen
20. Bästa minnet från sommaren? Alla de underbara dagarna på stranden minns jag allra bäst. <3
21. Dagens TV program? Muodin huipulle
22. Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för? Ja, vissa saker slutade dåligt, men jag lärde mig något.
23. Är du rasist? nej
24. Favoritdryck? Mjölk
25. Följer du det senaste modet? Nej, men vissa saker hakar man ju på om man gillar det. Ex. läder!!
26. Favoritplagg? Min svarta långa kofta från H&M
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, flera saker!
28. Hur många barn vill du ha? hm...åtminstone 2 eller 3...kanske fler?
29. Dricker du kaffe? ush, nej.
30. Vad vill du jobba med? Allra helst med smycken, typ design
31. Favorit artist/band? Tokio Hotel!!!
32. Senaste filmen du såg? The Hostage, väldigt bra film.
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, och det kommer aldrig hända, för jag skulle skämma ut hela bandet så kolossalt mycket att jag skulle skämmas resten av mitt liv. :D
34. Har du kräkts offentligt? Ja, many many times. *flashback från högstadietiden* fyfan säger jag bara!
35. Favoritparfym? Little Black Dress från Avon
36. Är du höger eller vänsterhänt? vänster
37. Vad väger du? lagom mycket
38. Är du bortskämd? Nej verkligen inte.
39. Har du haft sömnproblem? jo
40. Vad vill du göra innan du dör? Göra något extremt, som att hoppa bungyjump och uppfylla mina drömmar...se världen.
41. Senaste skivan du köpte? Tokio Hotel : Humanoid
42. Favoritfärger? Svart å gul
43. Vill du helst ha brev eller mail? brev är mycket roligare att få
44. Vad är du beroende av? Bra musik!
45. Vilken skola går du i? Optima i Terjärv
46. Biter du på naglarna? Inte nu längre, gjorde dock det för några år sedan
47. Har du några tatueringar? Nej,har dock funderat på det. Men de är så många som har tattoos, så det är inte så originellt.
48. Är du stolt över dig själv? det är klart
49. Spelar du något instrument? nej, hahhaha.
50. Vad får du ofta komplimanger för? mitt leende
51. Vilket stjärntecken är du? Vågen
52. Stökigt eller välstädat? VÄLSTÄDAT! Kan inte bo i en svinstia.
53. Vem är dina bästa vänner? Daniela, Elin & Vanja
54. Har du några talanger? Jag gör fabulösa smycken ;D
55. Vad har du för bil? Citroënnnn
56. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja, älskar dem <3
57. Dagens sanning? Jag tror på spöken och andar.
58. Vad står det i ditt senaste sms? "Facking grejt"
59. Hur lång är du? längre än 1,69 :D
60. Har du svarat ärligt? absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar