Portfolio

fredag, november 06, 2009

Helg!

En trött men glad Rebecka sitter här hemma och funderar. Det blev sent i skolan igår, for därifrån 20:00...jag bara somnade i sängen efter dusch och lite mat. Herregud vad jag var trött. Så jag är tacksam för helgen! Planerna ändrades (som de alltid gör, haha)och Elin är kanske på väg hit imorgon, måste prata med henne ikväll.
Idag efter skolan hämtade jag lillabror från fammo & faffas, satt där typ en timme och drack saft och åt nybakade bullar. Sen hemåt, och då såg jag att Avon paketet hade kommit. Så fort in till byn och hämta det förrän de stänger, syster stiger av i byn och hoppar på med mig. Sen hem! Nu har vi gått igenom alla beställningar och satt produkterna i påsarna. Daniela ska till nån kompis, så det blir bara jag ikväll.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar