Portfolio

måndag, november 09, 2009

Herkästi Innostuva

Efter en lång shoppingdag i Kokkola kan det låta så här i bilen på väg hem:
Daniela: Jag är jätteglad att jag äntligen hittade den där tröjan, jag har ett väldigt stort behov av en sådan. Och de där jeansen var jättesnygga på mig.
Rebecka: Jo, de var jättesnygga.
Daniela: Dina skor var skitsnygga!
Rebecka: Oj!! Skorna! Jag hade helt glömt bort dem! Herregud vad de var snygga! Jag kommer så att ha på dem hela tiden!

Ni fattar...jag reagerar så där annars också ganska starkt på allt och alla. Alltså tar det också väldigt ont i mig när nått går åt helvete. Mamma brukar säga att jag har en konstnärssjäl. Well, jag funderar ju ganska mycket också, FÖR mycket. Det är nog också därför vissa saker skiter sig för lätt. Vet inte hur detta inlägget blev så djuptänkande så plötsligt, men det kanske hade en mening, vad vet jag? Borde jag nu också börja publicera mina dikter? O_o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar