Portfolio

fredag, januari 08, 2010

080110

Kom nyss hem från "Lokaln". Det är premiär imorgon och vi körde genrepet idag.
Jag tyckte det gick väldigt bra, det blir nog en väldigt bra revy i år igen!
Jag och Ronnie har som sagt hållit på med väggmålningen, men det är nog Ronnie som har gjort det största jobbet. Han är mycket mer begåvad än jag på målning! Men jag fick måla lite vågor idag, fast de blev nog lite sneda...skitsamma. :D
Det är väldigt skönt att kunna sitta här just nu, förrän jag går och lägger mig. Som den ensamma varg jag är, behöver jag otroligt mycket tid när jag bara är ensam. Samma sak när jag sover. Jag är van att bara sova där själv, och ha gott om utrymme. Nu är det andra tider :D Vilken tur då att en bredare säng anländer i slutet av denna månad. Jag var nämligen förra veckan och provade sängar i Suomi Soffa i Kokkola och hittade en hög (aaah!) och bekväm säng. Det blir nog en hel dag med städning för att få allt att se snyggt ut i mitt lilla rum. Men vad kul det ska bli! Jag älskar inredning och variation där jag bor. Nu en stunds Sims 3 - spelande så jag får lugn och ro. Sen sängen, imorgon är det ju premiär och det finns ännu jobb som måste göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar