Portfolio

tisdag, januari 19, 2010

Au Pair & hemligheter

Hej på er, är i skolan och skall ha planering av slutarbete. Jag skall försöka rita litegrann, för kl. 14 ska jag iväg mot Kronoby för att hämta upp pojkvännen för att sen åka till Karleby på hemligt uppdrag...kan inte berätta mer än så just nu.

Angående Au Pair - grejen, så har jag haft 3 olika familjer som har tittat igenom mina papper, och just nu har jag en familj som har funnits upp på min sida i en vecka nu....så det börjar bli spännande! Om det är intresserade av mig, kommer det att ringa till mig snart, vilket kommer att bli nervöst! Nå, det går nog säkert bra. Borde också göra en Au Pair video och ta bilder med barn och så....måste hinna med det också i veckan.
Min kusin är också på väg som Au Pair, fast till Australien. Hon åker kanske redan i februari, så vi kommer bli de två kusinerna ute i världen. Höhö. När andra får barn och gifter sig åker vi iväg från alla vi älskar för att uppleva äventyr. Det är en utmaning i sig.
Kan inte vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar