Portfolio

fredag, januari 29, 2010

Mitt rum

Igår efter att skolan slutat rusade jag hem och började städa och flytta ut alla möbler, dammsugade och putsade. Sen in med den nya sängen och försöka få allt att rymmas in där + att det skulle se bra ut. Jag tycker att jag lyckades rätt så bra, men det är faktiskt svårt att få det att se inrednings-aktigt ut då det är så litet...jag behöver alla skåp/bokhyllor jag har, så jag kunde inte heller slänga ut någon möbel. Men jag ska bara bo där ung. ett halvår till och det duger hur bra som helst.
Jag tog tillbaka lampan och spegeln av syster som jag tillverkade ifjol i skolan.

Mitt så kallade sminkbord med mina smycken och andra grejer.

Den nya SÄNGEN! Den tar nästan upp halva rummet, men det gör inget, för den är så underbar.
Bill lämnade jag kvar, han skall skydda mig om natten. Hehe.

Spegeln jag gjorde ifjol tog jag tillbaka och hängde upp mina smycken snyggt.

Tråkiga bokhyllor fyllda med älskade böcker och härliga filmer...

Inga gardiner - ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar