Portfolio

lördag, februari 27, 2010

27.02.10

Pappa har köpt en ny kamera åt sig själv och mamma, men jag har fått lov att ta den med på mina resor så det blir awesome! Nu behöver jag inte köpa min egen före i sommar då jag åker ner till Usa. På tal om Usa, jag har mejlat med familjen i flera dagar nu, och det ser ut som att de blir de! Troligen kommer jag alltså att bo i Woodstock, Vermont nästa år. Spännande! De har haft Au Pair:er i fler år och jag har pratat med en av deras tidigare Au Pair, och hon berättade positiva saker! Klart det finns negativa saker också. Men de verkar som en passande familj, de har humor och älskar att resa! (Me like.)
Tillbaka till kameran, använde den sådär ordentligt igår då vi hade Oriflame kväll hos oss och här kommer några bilder. Ganska stor skillnad på denna Canon och min 4 år gamla Sony.

Syster och Emilia

Mina bästa vänner, haha :)

Anna och Erik :D

Chris och Jessica ;)

Anna, Emilia och jag. Check out Annas nya tattoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar