Portfolio

torsdag, februari 25, 2010

Elaka mänskor


Jag vill inte skriva fula saker om folk. Men hur kan folk vara så elaka åt någon de inte känner? Stå och ropa och gorma? Jag blev chockad och väldigt ledsen över hur en vuxen mänska kan bete sig på detta sätt. Hur kan denna mänska leva med sig själv? När hon vet att hon har sårat mig och gjort mig väldigt ledsen. Över en så liten sak att jag hade parkerat min bil framför bilstalls dörren. Come on! Där står hon då och skriker åt mig som den bitch hon faktiskt är. Hur kan någon vara så elak? Jag förstår inte. Och jag vill aldrig mera umgås med dem. Varför skulle jag vilja det då jag mår dåligt och är RÄDD? Ja, jag är rädd. Det borde ju inte vara så. Och att hennes man inte försvarade mig. Han gjorde INGENTING. Där står jag i ett främmande hus, kvinnan står och ropar åt mig, ögonen far hit och dit då hon är så arg, mannen säger inte en jävla sak. Ja, detta påverkade mig mer än jag trodde det skulle göra. Jag vill bara spy. Och aldrig någonsin mera se denna elaka varelse. Fyfan alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar