Portfolio

tisdag, februari 16, 2010

Skriver

Stucked in school och den senaste timmen har jag skrivit på min beskrivning av möbel 2. Soffbordet alltså. Det hör till vår modersmål kurs. Går helt ok, för nu har jag kommit fram till nutid så det är bara lite bilder som fattas, och så kan jag fylla på vartefter jag framskrider med projektet. Det skulle vara att börja måla snart...

Kolla vad jag fick av min pojkvän på alla hjärtans dag!
Han gav sitt favorithalsband till mig! :O När han hade det fanns det förstås inga pärlor på det.
Jag bär det idag.

Jag gjorde också ett halsband till honom, men jag glömde att fota det. Skall försöka fota det någon dag så ni får se hur det ser ut. Smycket är faktiskt från min smyckeskollektion...

1 kommentar:

  1. Du gör verkligen jätte snygga smycken, gillar ringen i din header jätte mycket!

    SvaraRadera