Portfolio

fredag, mars 26, 2010

It´s finally over!

Andra skedet är avklarat, och det var inte så hemskt egentligen. Nu vilar jag bara upp mig och njuter av att inte behöva stressa. Bilder på smycken jag har gjort kommer upp så fort som möjligt, mamma tog kameran med till systers modeshow som är ikväll...den som jag missade.
Men ha det bra så länge! Avslutar med några bilder från klassresan till Riga förra veckan.

Vi besökte ett snickeri en halvtimme utanför Riga, och de hade jättefina design-möbler som de tillverkade. Bland annat detta skåp som stod i deras vackra hus (ååååh minimalist som jag är ÄLSKADE jag deras hus, som taget ur en inredningstidning!) hade J (mannen på bilden) gjort.
Han öppnade skåpet, och det var massor av små lådor och lönnfack, som måste ha varit svåra att tillverka.

Den här stolen hade J först gjort, och sen tagit till motorsågen och sågat lite. Den stod som en skulptur i den ljusa hallen.

Vi åt på en medeltida restaurang...

Detaljer från en kyrka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar