Portfolio

måndag, mars 29, 2010

Monday

Måndag var det igen och skolan är jättetung. Jag är avundsjuk på alla abiturienter som har allt klart och kan slappna av. Men jag har en MASSA ännu att göra, och just nu tynger allt bara ner, ner över mig och jag slipper inte undan hur mycket jag än skulle vilja.
Men en rolig sak fick jag reda på nyss....min kommande värdfamilj i USA planerar att flytta från Östkusten till Californien....! Jag pratade med deras nuvarande Au Pair, och hon sa att det kan ta väldigt länge att få sålt huset i Vermont, till och med ett år! Så det behöver ju inte vara att jag är i USA mera då. Men man kan ju alltid hoppas.
Men jag har har ju varit inställd på att bo på Östkusten, så det är ok. Om jag vill kan jag ju sedan resa till västkusten på mina semesterveckor.
Nu skall jag fortsätta i slöjdsalen....på skulpturen.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar