Portfolio

torsdag, mars 25, 2010

Vackra Bill..

En av de naturligt vackra personerna här i världen är Bill Kaulitz, som föddes med ett perfekt ansikte. Han är dödligt snygg också utan smink.
Se själva hur snygg han är!



"Ingen vet hur du mår
Ingen där som förstår dig
Dagen var mörk och ensam
Du skriver "Hjälp" med ditt blod
Trots att det alltid gör ont
Du öppnar ögonen och allt förblir likadant
Jag vill inte störa
Och jag vill inte heller stanna för länge
Jag är bara här vid dig för att säga
Jag finns där, när du vill
Se dig om så ser du mig
Oavsett var du är
När du greppar efter mig
Så håller jag dig"
En liten del från låten "An deiner seite", som är en av mina favorit Tokio Hotel låtar som hjälper när allt känns jobbigt. Fin text va? Jag tycker att texten i en sång är väldigt viktig, och därför passar Tokio Hotel bra för mig. De har meningsfulla texter som man tar till hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar