Portfolio

tisdag, april 20, 2010

Bråttom bråttom

Jag har bråttom hela tiden numera! Det är skola från morgon till kväll, Au Pair förberedelser däremellan, mys med pojkvännen, stress stress stress. Jag väntar till lördagkväll då jag får vila, skratta och ha det roligt. Så länge ska jag jobba. Men vet ni vad? Det här är ändå rätt så kul. För om jag klarar det här (vilket jag kommer att göra, så är det bara!) så blir jag artesan! Mamma och pappa har berättat om en bra present som jag kommer att få om jag blir färdig....hoppas på en bärbar dator! Jag ska låta någon sy en vacker examens klänning åt mig, jag ska färga mitt hår som jag hade det i April 2008.....allt kommer att bli bra. Häremellan ska jag bara jobba så det ryker om det! Stolarna är färdigt målade, soffbordet likaså. Jag har börjat göra stolsitsen, yrkseprovet är snart färdigt och jag har en underbar pojkvän.
Jag gillar livet just nu, fast det är jävligt bråttom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar