Portfolio

torsdag, april 08, 2010

Klädproblem

Jag är i skolan och tänker på vilka kläder jag borde packa ner för helgen i Stockholm. Heelsen följer naturligtvis med. Jag skulle vilja köpa ett par nya skor, heels med platå vore inte helt fel.
Utöver dessa funderingar så jobbar jag med korsen, jag har slipat 5st kors, så jag ska ytbehandla dem senare idag.
Ikväll blir det konsert. Almost a Dozen och Aglepta uppträder ikväll i Kronoby och det ska bli kul att få se hur bra de är. Min syster Daniela är med i Aglepta och min pojkvän Ronnie är med i Almost a Dozen. Vad ska jag ha på mig ikväll?

Den här jackan blir det i varje fall....kommer ha den 24/7 hela våren! Haha! Jag älskar den, tur är väl det, så dyr som den var.

...och så en smickrande bild på mig själv som ni inte har sett förut. Haha, det är från Annas 19års fest förra lördagen. Den där katten är väldigt ostabil!
Förresten så provade jag att göra en ring av tenn idag och det blev ganska coolt! Ska ta några bilder här och ladda upp dem senare idag.
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar