Portfolio

torsdag, april 22, 2010

TUNGT!

Lyssnar på HIM och ska strax krypa ner bredvid min pojkvän. Det har varit en tung dag, vaknade med en förkylning. Jag har fått mycket gjort men det finns massor kvar att göra.
Slutarbetet är dock på god väg och nedan ser ni bilder på smyckena...armbanden ska jag ännu svarva och slipa så det ska inte vara så där kantiga! Så fick jag också servetthållare på samma gång. Utställningen blir intressant då jag för en gångs skull kommer att ha massor att ställa ut!

Men nu har jag ny musik i Ipoden, lite Motley Crue, Paramore m.m. 2 arbetsdagar kvar och VILA på söndag. Oj vad jag ska chilla då.


...lite att göra då jag har ordnat dem såhär? Ni som känner mig vet ju att jag har behov av att ordna saker och vill att saker runt mig ska vara i ordning. Det är inte lätt då man har en person med egenskaper som är tvärt emot mina egna som bordskamrat. Jag "får i närvä" åtminstone 5ggr per dag. Jaa, vissa personer borde man undvika så mycket som möjligt...de ger en bara dålig energi med sin blotta närvaro.
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar