Portfolio

måndag, maj 31, 2010

My goodbye party

Mina vänner hade ordnat en underbar kväll! Det började med presenter av Ronnie, 100e till shopping och en Tokio Hotel - huppare som han själv designat och hans mormor sytt. Han hade också målat Tokio Hotels logo på ryggen - det tog 4 timmar att måla den! Jag började såklart grina haha....



Sedan körde Thomas oss till Pedrinas (min favorit restaurang). Vi var 9st som var och åt där. Jag, min pojkvän Ronnie, min syster Daniela, mina vänner Emilia, Anna, Erik, Vanja, Lena och Sofia. Burritos åt jag (förstås) och det var jävligt gott, som alltid.
Jag och min fina vän Anna banana. :)
Söta Emilia


..Senare återvände vi till Terjärv och Fredrik, Simon och Tobias joinade oss.
Thx för en rolig kväll! Jag kommer att sakna er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar