Portfolio

söndag, juni 27, 2010

Det ska vara rent!

Efter en lång dag varav 5 timmar med mensvärk så hemsk så jag knappt kunde stå upp är jag rätt så trött. I natt sover jag i mitt nya rum, i nytvättade lakan och nytvättat hår. Tyvärr har jag inte hunnit göra så mycket alls här...bara bytt lakan och plockat undan Kristas grejer som hon lämnade efter sig. Jag kan säga er att nu märker jag faktiskt hur rent jag vill ha det. Eller är van med. Nästa vecka ska nog det här rummet och badrummet speciellt (eeew) få sig en rejäl storstädning. Jag klarar helt enkelt inte av att bo såhär smutsigt. I badrummet är det väldigt viktigt att hålla rent och städa noga...blir nog att städa ur avloppet i handfatet. Jag visste inte att jag var så här känslig...hehe.
Boston imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar