Portfolio

fredag, juni 18, 2010

Goddag


Godkväll, godnatt eller godmorgon. Var du än är.
Jag sitter i mitt rum och kollar på Celtics - Lakers (basket) på tv. Eftersom Celtics är från Boston måste jag heja på dem så jag tänkte försöka titta på en match och kanske förstå något. Jag kan säga att det inte går så bra. Vet inget om basket!
Kunde kanske ta några bilder från mitt rum om ni är intresserade?
Min dag har varit helt ok. Jag, Krista och barnen har varit på bio. Vi kollade filmen Marmaduke i Lebanon. Lebanon är ungefär 30minuters körning härifrån. Efter det shoppade vi mat, (de säljer mjölk i 4 liters kannor) och sedan for vi till Jacksons karate.

När vi körde hem från karaten på motorvägen fick jag köra! Det var ganska lätt att köra automatstyrt. Lätt som en plätt. Men amerikanare använder inte alltid sina blinkers.....och här finns det inget sådant som att man bara kör om på vänstra sidan. Nej, när vi kom hem från Boston i onsdags i rusningstrafiken så bytte folk fil hela tiden...för att vara i den som var snabbast. Utan att använda blinkers och körde om på högra sidan också. Så man måste vara vaksam!
När vi kom hem åt vi, lekte Zombie leken och lade barnen i säng.
Sen dess har jag duschat och hängt på nätet.
Här är några bilder från min hemort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar