Portfolio

söndag, juni 20, 2010

I varma Woodstock


Här förbereder vi oss inför 4 dagar i Boston. När vi kommer fram dit idag blir det antagligen poolen med barnen. Jag ska köra första etappen...allt till exit 9. Jag vet inte hur långt det är men åtminstone en timmes resa. Sen tar Krista över. Den här gången kommer en av föräldrarna med så det blir lite nervöst att köra med henne på. Jag har bara kört med Krista och barnen. Men det ska väl gå bra ändå.

Idag när jag vaknade saknade jag er där hemma ganska mycket. Jag undrar hur det blir när Krista åker. Ensamt...jag måste skaffa vänner här.
Okej, men jag ska inte sura. Måndag eftermiddag och hela tisdagen är jag och Krista lediga så det blir kul! Boston, here we come!

1 kommentar:

  1. halloj tjejen! :) va rolit ti sii liiti bildä oov di :D mamma frågar heilatiidn om ja veit naa hu i er mää di så ja ska läär änna ti lesa blogg så ho kan föli määdi sjölv :) massor med pussar och kramar <3 /Elin

    SvaraRadera