Portfolio

tisdag, juni 29, 2010

Kakka dag.
Psykiskt alltså...mitt humör har inte varit det bästa idag. Jag har fällt några tårar. Eller tusen. Det kvittar. Jag bara...längtar hem. Till det som känns hemvant. Men det är den veckan i månaden så jag är extra känslig nu. Konstigt hur allt kan ändras på en dag eller hur? Ena dagen planerar du vad du ska göra under ditt år i Usa och nästa dag gråter du och vill bara att någon som du älskar ska krama om dig och säga att allt blir bra?
För det BLIR bra. Det blir alltid bra. Det är bara lätt att glömma bort det när man är ledsen.
Så jag ska skriva några inlägg nu så jag får annat att tänka på. Inlägg jag borde ha skrivit för en vecka sedan, hehe. Så nu ska jag få det gjort!
Vill bara säga till mina vänner som alltid stöttar mig - vad vore jag utan er? Jag älskar er.
Love to the world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar