Portfolio

fredag, juli 23, 2010

Babbel

Hej på er vem ni nu är!
Som bäst sitter jag i sängen, halvkollar på tv och funderar på vad jag ska göra imorgon.
Jag ska ta barnen till deras läger för min värdmamma är jättetrött och behöver sömn. Hon jobbar väldigt mycket...
Så det blir att vakna 6:45 imorgon bitti. Vilket iofs är helt ok för mig, för då är jag redan uppe och kan fixa alla grejer jag hade tänkt fixa. Jag ska gå till CVS i Hanover och beställa bilder så jag kan scrapbooka. Jag ska köpa en present åt Valter (jag skrev ju att jag skulle fixa den redan tidigare i veckan men jag hittade inget bra i lilla Woodstock) i Quechee eller Hanover...eller Lebanon. Kommer vara mycket på vägen imorgon. Jag kommer alltså att vara ledig hela förmiddagen och eftermiddagen fram till ungefär klockan 4. Amy lovade hämta barnen (tack gode gud) så när de kommer hem tar jag över.
Idag hände en rolig grej, ska skriva ett skilt inlägg om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar