Portfolio

onsdag, juli 07, 2010

Brevskrivande

Phjuu. Jag kom nyss in från ett två timmar långt brevskrivande. Jag satt ute på terrassen vid B&B och skrev till Farmor och min pojkvän Ronnie. Jag är ännu inte van med den fuktiga luften! Så konstigt....Jag har väntat med att svara på breven några dagar. Dels för att jag ville må lite bättre, vara gladare när jag skulle skriva dem och dels visste jag inte riktigt om jag skulle få någonting nerskrivet. Men när jag väl började skriva så blev det 2 sidor...och 3. Jag tror jag fick det mesta ur mig.
Här sover jag...persiennerna har fastnat så det går inte att stänga till natten.

Jag och älgen Vermont. Jag fick honom av min värdfamilj när jag anlände hit. Jag tror jag döpte honom till något annat men jag minns inte vad det var....notera min KoRn tröja som min pojkvän gav mig när jag sa hejdå till honom. Ush vad det var jobbigt. Han tycker verkligen om den där tröjan, så det är bäst att jag kommer ihåg att ta hem den, hehe. Den är bra att sova i!
Ska bara skriva ett mejl till mamma (äiti,kato sun sähköposti nyt!) och sen blir det Nukkumatti för min del!

Godnatt USA och Godmorgon vackra Finland!

1 kommentar:

  1. siir fram emot breivä diin :) kombä ti va hä besta mä militärn :D älskar de <3

    //Raven

    SvaraRadera