Portfolio

lördag, juli 17, 2010

Escudo



Detta är Escudo, min nya kompis som jag snackar svenska med.
Han är snäll om man är snäll åt honom. Jag blev varnad att han bits...men nejdå. De första veckorna gav jag honom tid att bli van med mig....jag vet inget om hundar. Nu följer han efter mig när jag är i huset och ligger på min mage och vill bli kliad. Han är underbar!
Synd bara att han inte får tillräckligt med kärlek av familjen, men jag ger det! Jag tror hundar förstår vad man säger....så därför är jag snäll mot honom. Inte undra på att han biter andra när de snackar skit om honom. Stackarn!
När familjen flyttar till Californien ska Annie ta hand om honom, hon jobbar på restaurangen. Hon älskar honom verkligen och är snäll mot honom, så han kommer att få ett bra hem i framtiden.
Till dess...fortsätter jag och Escudo att vara best buddies!
(Han är en utmärkt lyssnare)

2 kommentarer:

  1. Ååå, vilken söt plutt... :)Hä er verkligen intressant att läsa hur du har i. Du e bra på att skriv! :)
    Hehe, ja minns tå vi byrja skriv en bok i lag på fämman/sexan :D Ha de bra!!

    SvaraRadera
  2. Jaaa, ha e så söt! Oj tack! :)
    Haha, joo å ja minns tå du fundra om du sko sats på skrivasi eldä ritasi :D
    Ha i bra tu å!
    (följer din blogg varinda dag, tu har en sötan pojk!) :)

    SvaraRadera