Portfolio

måndag, juli 26, 2010

Ledig!

Goddag alla!
Idag är jag ledig och därför sitter jag vid kaffehuset och bloggar. Dagen kommer bli spännande, för jag ska köra till Warren, New Hampshire och besöka min au pair kompis Jenny. Det är lite över en timmes resa dit och hon gav mig kördirektiv på en knagglig engelska....jag kollade upp rutten på google maps men det är inte riktigt samma som hon sa....så det lär ju bli kul. Hahaha!
Jenny lovade visa mig runt i Warren och på kvällen ska vi äta middag och kanske på bio....kan hända att Laura joinar oss.
Igår filmade jag huset och jag har filmat Woodstock idag. Inom de närmsta dagarna kommer ni få en video! Ganska konstigt att höra sig själv på video.....den blev lite konstig men ni får se själva haha!
Jag fick låna den gröna bilen idag....bra det. Den är snabbare!
Igår kväll bakade jag kokosbollar.....till och med kokosflingorna är större här så de ser lite roliga ut! Men de blev goda och det är ju huvudsaken.
Nu ska jag läsa bloggar och drocka upp min smoothie. Sen ut på vägen och försöka hitta rätt, Panic at the discos skiva Pretty ODD på höööög volym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar