Portfolio

tisdag, juli 27, 2010

Ny vecka!

God eftermiddag! Idag börjar min arbetsvecka, barnen är på ett nytt sommarläger den här veckan. Så min arbetsdag börjar med att hämta dem.
Igår var jag ju då ledig....resan dit tog något längre än jag hade tänkt mig för jag körde fel massor av gånger och Jenny har ingen telefonsignal där hon bor så det var lite problematiskt.
Vad annt kul hände? Jo, jag hade en pepsi flaska i min handväska och tydligen så var inte korken ordentligt fast så hälften rann i min väska. Jag hade mina båda telefoner där, kameran...som tur så förstördes inget, men nu luktar min väska pepsi. Roligt!
Jenny min tyska au pair kompis!

Jag tillbringade ju dagen/kvällen med Jenny, vi shoppade och hon visade mig Warren. Som är pytte pytte liten. Mindre än Terjärv. Som Småbönders kanske? Men det är ett ganska fattigt område. Anyway, vi åt middag på en ny kina restaurang. Pratade om allt och inget. Körde hem i mörker....de har ju ingen gatubelysning här. Speciellt inte på motorvägen. Jaja, nu ska jag ner och äta....och titta på FRIENDS. De har alla säsonger (jipii!) så igår började jag titta från början. Alltid lika kul att tillbringa sin tid med dem. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar