Portfolio

söndag, juli 25, 2010

Om videon

Jag skrev ju att ni kanske skulle få se en video här idag. Tyvärr måste jag säga att det inte blir av. Jag hade filmat en 5minuters film om Woodstock, från byns början hela vägen hem. Tydligen är den för lång eller något...för den går inte att överföra från kameran. Jag har försökt MÅNGA gånger! Så, jag ska filma flera korta snuttar istället och klippa ihop allt i Movie Maker. Ikväll eller imorgon. Får se när jag har tid att filma i byn. Men det skulle ha varit så kul för under hela den resan genom byn så fick jag en polisbil på film...mitt i byn hade den stannat någon för fortkörning....och en bil körde ramför oss med en rolig registerplåt. Så lite irriterande är det.
Men jag ska filma huset vårt idag.
Jag vet inte ännu när jag börjar jobba idag men det är väl senare på kvällen antar jag.
Barnen börjar ett nytt sommarläger imorgon så vi ska ut och köra idag så jag vet var det är. Amy vet inte heller var det är så vi måste ta reda på! Det blir kul att se nya områden...det är en fin dag idag! Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar