Portfolio

måndag, juli 19, 2010

Söndag kväll

Hej.
Kom för en stund sedan hem. Idag hade jag min lediga dag och den blev inte riktigt som jag hade planerat. Men jag klarade ändå av en hel dag - med mig själv. Jag hade planerat träffar med andra au pair:er men det sket sig lite. Men jag hittade på saker själv så det gick ändå bra.
Jag var och tittade ner i Gorge River.....det är en fin plats! Åt franska, besökte en antik mall där jag köpte några småsaker åt mina syskon...ska skicka dem på posten nästa vecka!
Jag shoppade glaspärlor hos JoAnn...de hade 40% rea där.....jag fick en 400grams påse med glaspärlor (!) och en pärlplatta och två små påsar med berlocker....för 10 dollar! Det är som....7€. Helt sjukt....så ni kanske förstår att detta kommer att bli ett problem för mig eftersom de har rea här hela tiden!
I varje fall besökte jag också Newbury Comics där jag köpte Panic at the discos skiva Pretty Odd för 6 dollar.....4€.
Jag avslutade kvällen med broccoli-cheddar soppa vid Panera och for och såg filmen Inception på bio. Så jag är ganska nöjd nu!
Imorgon börjar jag jobba först 2 så jag ska ta och ordna med lite pärlor nu.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar