Portfolio

fredag, juli 02, 2010

Utforskning

Igår hade jag några timmar ledigt efter att jag skjutsade barnen till Summer Camp så jag tog tillfället i akt och utforskade Quechees skogar och Woodstocks små butiker.
På förmiddagen traskade jag på stigar omkring Gorge river i Quechee. Quechee är ett litet samhälle 15min från Woodstock. För att komma till motorvägen måste jag köra genom Quechee så jag kommer nog att bli led den vägen....de har väldigt dåliga vägar här sådär om någon ville veta. SKITDÅLIGA. Vill inte ens tänka hur det blir på vintern....
Huga! Här slutade stigen....brant, brant ner.
Art Gallery, här ställde de ut konst i olika former och material. Det var intressant!
Lilla söta Woodstock.
Woodstock Library. Jag skulle ju skaffa mig ett bibban-kort och det kostar 30 dollar per år! Så först tänkte jag nej tack....men jag vill ju faktiskt läsa så jag ska nog gå och skaffa det någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar