Portfolio

torsdag, augusti 19, 2010

Åhujedamig

En stor suck kommer HÄR!
Åh vilken dag. Suck pust och stön.
Anna (annabanana från n-vetil) övertalade mig att GÅ till Woodstock coffee house då båda bilarna var upptagna på annat håll. Tack Anna, jag gick de 3 miles:en! (4,8km)
Åt en panini och drack en banan smoothie och skrev brev åt fammo. Postade det och ett brev till Ekenäs. Amy hämtade upp mig med sportbilen och vi åkte hem. (Tack!)
Resten av dagen då jag tog hand om barnen var JOBBIGT. De var så gnälliga så jag har inte sett sådant förr och jag var superstressad då jag var tvungen att köra från ett ställe till ett annat på kort tid. Men nu är de i säng och jag tänker gå och se Eat, Pray, Love alldeles ensam. Tur att de har en visning kl 9:30! Ska köpa chips och trycka i mig massa skit. Låter perfekt! Behöver verkligen komma från huset nu och tänka på något annat än barn.
Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Glöm inte att andas! Duktig du e som går den biten, det är mkt längre än vad man tror.... I've done that too! Take care! Camilla (ex au pair)

    SvaraRadera
  2. jeeee, bra rebecka, ja saa ju et du sko ork gaa :D hoppas e e lättari me bååna idaa :) kram! //annabanananaaaaaaaaa

    SvaraRadera