Portfolio

lördag, augusti 07, 2010

Dålig dag

Idag har jag en dålig dag. Hittills i alla fall. Det känns som att jag inte passar in i den här familjen...vissa saker kan jag bara inte förstå! Att man inte vill spendera tid med sina barn när man är ledig t.ex. Ligger bara i sängen och tittar på tv hela dagen.
Idag vill jag bara åka hem där alla känner mig och vet vem jag är, hur jag är. Idag saknar jag min mamma otroligt mycket! Imorgon är jag ledig och mina vänner kommer hit.
Puss på er alla, saknar er.

2 kommentarer:

  1. jos ei ala pian tuntuu oikeelta paikalta, suosittelen vaihtamista koska näin jälkeenpäin katottuna mieluummin sitä ottaa riskin ja menee uuteen perheeseen ku viettää "no olihan siel USAssa ihan okei..." -vuoden.
    toivottavasti kaikki järjestyy! :)

    SvaraRadera
  2. Niin. Aika saa näyttää...

    SvaraRadera