Portfolio

fredag, augusti 20, 2010

Fredag!

Hejsan!
De senaste 4 timmarna har jag köpt en klänning som var på 50% rea, köpt ett par svarta kilklack-skor. Jag ska ta bild och visa er senare ikväll. De är supersnygga och de var på REA med, endast 20dollar. Jag planerar att ha dem om en vecka, då jag spatserar på Bostons gator på väg mot discobåten. Jag hyrde 3 filmer/5$ här från Woodstock. Och så var jag till Wendy´s och köpte en glass-sak. Minns inte vad den heter. Jag vaknade alltså klockan 07:15 i morse, Amy och Teresa hade så många frukostgäster så de kunde inte föra barnen till lägret. Som tur sa de om det till mig kvällen före så jag kunde gå och lägga mig lite tidigare.

Just nu sitter jag vid kaffehuset och har tråkigt. Om en och en halv timme är det dags att hämta barnen igen. Jag tror jag tänker sitta här och läsa bloggar. Onödigt att köra hem emellan, jag skulle bara slänga mina shoppingpåsar i mitt rum och de kan lika gärna stanna i bilen.

Jag tycker att min au pair kompis Laura skulle få komma tillbaka NU! Hon kommer imorgon, men vet inte när. Jag har varit en hel vecka nu utan att träffa andra au pairer och det är ganska jobbigt. TRÅKIGT. Så kom hem nu så vi kan hitta på något kul. Det är så mycket lättare att orka genom dagarna då man vet att man har sina vänner man kan möta upp senare....
Jaaja.
Hejdå och kommentera gärna, alltid trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar