Portfolio

måndag, augusti 23, 2010

Ingen Canada resa!

Nej, det blir ingen Canada resa på grund av vädret. Det har regnat hela dagen! Vem vill campa i regn? Inte jag! Så Teresa for med barnen till Boston idag. Imorgon åker jag och Amy dit. Jag hade ju ledigt idag så det är tyst i huset nu, skönt.
Om ni inte redan visste så har min värdfamilj en lägenhet där som de besöker mest under sommarhalvåret (som jag har förstått). Så där ska vi åter en gång tillbringa några dagar.
Vilket är helt ok för min del. Jag behöver inte komma med men jag vill inte vara ensam här i huset och jag trivs bra i Boston. Så det blir 2 resor till Boston den här veckan! På lördag åker vi ju med flickorna dit för att dansa på en båt...ser fram emot det!
Ska skriva lite om dagen i ett annat inlägg, sen får det bli natten för min del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar