Portfolio

lördag, augusti 28, 2010

Mot Boston

Hej allihopa! Igår funkade inte internet alls under hela dagen så jag catchar upp med allt jag har missat nu istället. För tillfället sitter jag i bussen, på väg mot Boston. Mina medresenärer är Jenny, Laura och Melanie. Vi hör alla till samma grupp, vi har alltså samma LCC. Igårkväll for jag till Lauras och därifrån for vi till Canoe Club där vi mötte typ alla andra. Charlie åker på måndag så den nya au pairen Alice var där, hon kom igår. Hon verkade trevlig!
Efter Canoe for vi till Lauras och kollade en film varefter vi slocknade men sov inte så mycket.
Imorse tidigt upp och jag körde oss till busstationen.
Nu sitter vi alla här och kollar film/datar/lyssnar på musik. Jättebra med WIFI i bussen!
Så dagens planer är följande.
Anlända till Boston inom en timme undefär. Ta metron till hotellet. Kanske shoppa lite på stan eller så börjar vi fixa oss genast, vet inte än. Ta reda på hur vi ska åka till discobåten. Åka dit före 6 och vara på den till kl 9. Dansa och ha kul! Vi ska kanske gå till en klubb som är för personer under 21. Vi vet inte än....får se. Imorgon shoppar vi lite och sen ta bussen hem!
Kolla mannen bakom mig....haha! Han trodde väl att jag försökte smygfota honom när jag försökte fota mig själv, höhö. Han snackar franska. J´mappelle bla bla bla....
Melanie och Laura!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar