Portfolio

måndag, augusti 30, 2010

Taking Boston

Laura vid busstationen kl 9 lördag morgon. Vi skrattar.
Efter en lång svettig marsch från busstationen i Boston till vårt hostell Berkeley är vi redo för stan och shopping! Från vänster: Jag, Laura och Melanie.
Shopping in Boston! Jag, Laura och Jenny!
Laura och Melanie hade nya skor....så de gick barfota rätt så mycket under vår Boston resa! De har någonting att lära från tant Rebecka. ALDRIG nya skor då du vet att du skall gå mycket. Hehe.
Efter shopping bytte vi kläder och tog en taxi till hamnen. Dags att ta över discobåten!
Vi dansade på båten i 3 timmar och beundrade vackra Boston! Båten var full med ENDAST au pairer och deras vänner. Hoho. Många trötta au pairer nästa dag alltså.
Melanie och Jenny. (Jenny är 23år så hon fick dricka annat än coca cola.....hmpf!)
Jag i min nya klänning som jag inte vet när jag skall använda igen.... :D

Dance like never before!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar