Portfolio

tisdag, augusti 17, 2010

Tisdag

Jag igår utanför hotellet.

Fick nyss ett meddelande från Amy och vi ska och campa i CANADA nästa vecka istället för NY.
Coolt! Blir spännande att se hur det ska gå, vi ska alla sova i samma tält! Vi ska också gå på något stort Zoo, vet inte vart i Canada vi ska än, Amy och Teresa är inte hemma just nu så jag får väl reda på allt senare idag. Men jag är glad att barnen är på ett annat läger den här veckan för jag får köra på motorvägen igen! Jeeee. Kommer iväg från Woodstock lite. Nu ska jag klä på mig och skriva upp veckans lista. Varje vecka gör jag en lista över saker jag måste göra/vill göra den här veckan. Det är viktigt för mig. Annars får jag inte saker gjort!

2 kommentarer:

  1. Åhh! Älska listor!! Says the listfreak! :)

    SvaraRadera
  2. snyygg som vanligt my love :) saknar de, älskar de å väntar på att du ska koma tibaka :) <3<3

    Raven

    SvaraRadera