Portfolio

fredag, augusti 06, 2010

TRÅK

Hej alla. Idag har jag inte haft någon lust att blogga så jag tänkte att bäst att inte blogga då. Men jag vill i varje fall berätta vad jag har gjort.
07:15 väckning.
2 timmar senare befinner jag mig på ett gym tillsammans med Laura och Hanna. Hmmm! Minns inte när jag senast var på gym. Klarade dock helt ok. Efter en timmes träning simmade jag i simhallen som finns i samma byggnad. Var INTE i bastu, för det fanns ingen. Kan ni inte amerikaner härma ens NÅGOT av oss finländare? Mer än 2 månader sen jag sist var i bastu, känner mig ÄCKLIG. Om någon ville veta. Tur att Woodstock Inn ska öppna ett spa med BASTU i september. Tack tack!!
Okej lugna ner dig. *andas ut*
For till Newbury Comics för att köpa en cd, det blev Mötley Crue, Greatest Hits. Tog en sväng via Jo-Ann och plockade på mig en pärlenål, gula pärlor och små ringar. (betalade för dem alltså)
For hem. Skypade med the family, tvättade och bytte lakan i mitt rum.
Såg på Heroes. Gjorde mat åt mig.....okej det här är bara tråkigt. Vem orkar läsa det här? På riktigt? Nu ska jag, tråkmånsen gå och lägga mig. Ska träffa Laura imorgon igen. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar