Portfolio

onsdag, augusti 25, 2010

Väntar

Väntar. På att Karol ska sms:a mig. Hon var min rumskompis på au pair skolan i juni. Hon bor här i Boston och jag kontaktade alla au pairer som jag visste bodde i Boston igår för att se om någon var ledig. Så hon var ledig ikväll och vi bestämde oss för att träffas ikväll. Hon vet dock inte ännu när hon slutar så jag väntar. Jag hatar att vänta. Med min tur slutar det med att hon inte kan komma och jag spenderar min kväll här medan föräldrarna dricker vin och barnen läggs i säng efter 11....
Men jag håller humöret uppe tills vidare. Vore riktigt kul att träffa henne efter 3 månader!
Spenderade annars dagen på akvariet, ensam med pojkarna. Brighton var med sin mamma på en playdate och Teresa var och köpte nya skolkläder åt barnen.
Nu tänker jag äta något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar