Portfolio

torsdag, september 16, 2010

Borders


Sitter vid Borders café i West Lebanon. Jag har mest hängt lite här och var i väntan på att Zachary kan hämtas upp halv 1. Jag har äntligen köpt en halsduk! Svart förstås men väldigt varm och skön. Jag åt broccoli cheddar soppa med bröd vid panera, försökte få internet att fungera där men icke så jag kom hit istället. Jag har köpt min bussbiljett....den enda bussen på söndag åker 6 på morgon. Vad kul! INTE.
Så jag har på mig fredag och hela lördagen att vara med mina släktingar. Nåjaaaa.....vad kan man? Får väl sova då på söndag jag kommer hem...vilket inte kommer att hända men jag har laddat ner massor av filmer jag kan titta på den resten av kvällen....låter utmärkt!
Har annars gjort lite armband åt mina kusiner....blev ganska vackra om jag får säga själv. Bilder kommer ikväll. (Ni i norden sover då men whateva)
Tycker verkligen om min höstjacka! Så varm och skön....blir perfekt i bussen imorgon då de tycker om att ha AC på hela tiden.
I alla fall, ska surfa vidare en stund.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar