Portfolio

onsdag, september 29, 2010

Godnatt!

Här är det kvällen och jag ska strax gå och lägga mig. Det har varit en lång dag med gymbesök (börjar ju riktigt komma igång nu!) karate med barnen, simlektioner och så har jag fått ett paket av min faster! Jag fick Fazers blå choklad och ett roligt födelsedags kort :D TACK CAMILLA!
Det är roligt att få brev.
Annars så har jag tvättat sängkläder och suttit mycket i bilen. En helt vanlig dag alltså. Men oj vad det är skönt då barnen tar simlektioner 2ggr/vecka så behöver de inte ta ett bad på kvällen. Slipper mycket jobb haha. Då kan de också leka lite längre på kvällen. 8-8:30 ska de vara i säng.
Imorgon blir det gym IGEN! Vissa kan ju undra vad det är för fel på mig, har aldrig varit en gym-typ. Men jag tycker det är riktigt kul! Idag träffade jag 3 andra au pairer där under min timme. Och vi hade inte ens kommit överens om att gå dit tsm. Det var kul.
Så har jag ju bra musik också och gymmet är nytt, fräscht och har moderna maskiner. Jag har ju dessutom nya tärningskläder så allt är lite roligare.
Nu ska jag sova!
Alarmklockan på 6:00.
Godnatt alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar