Portfolio

lördag, september 18, 2010

I Bethel, CT

Hej och hå.
Tänk er att jag redan ligger i sängen och ska så småningom börja sova och klockan är bara 22:24.
Vi bestämde oss för att ta en tidig kväll eftersom jag var så trött efter bussresan och Elina har jobbar jättemycket så hon var supertrött.
Imorgon blir det shopping med Elina och Hanna någonstans, vi ska ta sovmorgon (jess!) och äta lunch på något bra ställe.
Ikväll efter jag kom hit har jag fått äta FINSK potatismos och god sås....yummie. Jag har gett armbanden åt Minna, Hanna och Elina och korset åt min moster. De var väldigt glada :D
Hanna hämtade mig och vi for till hennes hus efter middagen här hos mosters. Hennes kompis Kelly var där med sin hund och hon var supertrevlig och rolig. Hanna har två hundar och de är bästisar med Kellys hund....de lekte och det var väldigt underhållande att titta på. Ena jätteliten, den andra ganska stor. Fråga mig inte om raser, vet jag ingenting om!
Glömde såklart kameran här hos mosters men vi pratade mest om allt och inget. Men imorgon ska jag fota! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar