Portfolio

fredag, september 10, 2010

Mina planer

Det här kommer att vara ett låååångt inlägg om mina planer för mitt år här i Usa och lite annat snack. Bara så ni vet :))

Jag är glad och liiiite ledsen. Glad för att jag nyss pratade med min underbara moster och jag får åka dit nästa veckoslut! Hon råkar vara ledig hela helgen då jag kommer. Hon sa att det har ingen betydelse om hon har andra planer, när jag vill komma är jag alltid välkommen och huset är ju alltid fullt med folk så. Sånt blir man glad av.
Jag är liiiite ledsen för att - jag vet faktiskt inte riktigt. Jag saknar alla där hemma bara. Men det är inte så farligt, råkar bara ha en *sakna* morgon. Och det är inte så länge tills mamma, pappa, Oliver och Daniela kommer!

Sådär överlag tror jag det här året kommer bli ganska AMAZING! Jag har haft turen att hamna i en grupp med flickor som vill resa, uppleva och GÖR det också, inte bara pratar om det. Jag är inte säker om jag slipper med till Montreal för min värdfamilj planerar att åka ner till Virginia för Amys mamma bor där. Vi skulle åka ner runt Halloween. Och det skulle vara kul att åka med för min värdfamilj tycker om att se och göra saker så det är ganska kul att resa med dem!

Jag frågade Amy om hon vet någonting om hur December ser ut och jag frågade om det var ok om jag tog mitt lediga veckoslut i början av December för att åka till New York och hon sa att det var ok så HALLELUJA och JIPPII! NEW YORK i december!!! Hur coolt är inte det? Får se den stora julgranen......med mina nya vänner. Vi är ett bra gäng!

Nyåret vet jag ingenting om, jag tror de skulle ha restaurangen öppen så det bådar ju inte gott för mig men vad kan man?
Nästa år kommer min pojkvän hit! Det går inte att planera det riktigt ännu då vi inte vet om vi kommer att flytta eller inte. Det är bara att vänta och se! Men det är bra att jag har någonting att se fram emot i början av nästa år för det kommer säkert att kännas (i början av det nya året) att det är supermycket kvar av året i och med att min familj då redan har besökt mig och antagligen kommer jag vara lite ledsen efter de har åkt hem. Jag sparar min andra lediga vecka tills Ronnie kommer så jag får ÅTMINSTONE vara med honom en hel vecka. Kanske vi åker till Boston? Vem vet. Det blir kul i varje fall.
Det här är det sista jag såg av vårt vackra Finland, love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar