Portfolio

torsdag, september 23, 2010

Route 4

Efter att jag hade kört barnen till skolan så beslöt jag mig för att fota på vägen hem längs route 4.
Här är jag vid Quechee Gorge. En fransman och hans fru fotade mig. Det är alltid mycket turister vid bron över ravinen. Jag sa Merci.
Det är otroligt vackert!

På andra sidan bron...
Glada jag!
En av mina favorit - utsikter längs vägen. Idag tänkte jag att jag måste ju stanna och fota min favorit utsikt så jag kan titta på den här hemma också, hehe.
Samma plats....så himla fint. :D
Efter mitt fotande stannade jag i Woodstock för att ta en varm choklad vid mitt favoritcafé. Sedan en tur till bibban för att låna en chiclit och nu är jag hemma. Amy sa att de kommer några släktingar från London eller något över helgen så vi försöker städa och ordna lite. Krista, huset har nog ändrats ganska mycket sen du for! Jag måste ta bilder och skicka åt dig. Mycket mer organiserat! Och idag ska vi städa lekrummet (rummet jag sov i när jag kom hit) och sätta lappar på alla lådor vad de innehåller. Måste ta före och efter bilder....
Jaja, chattar lite med syrran på fb och de har nu hyrt en bil som de ska köra med när de kommer hit i november. Snart, snart är ni här!

1 kommentar:

  1. uskon et on muuttunu, sä oot aikaansaava tyyppi! :) mua ahditi ihan sikana ku siel oli nii paljo tavaraa ja mun ois pitäny osata järjestää ne ja sit mulle suututtii ku en osannu... :D odotan innolla kuvia, sä voit vaik laittaa sähköpostina jos et tänne blogiin lisää :)
    haha en voi uskoo et vierashuone tulee olee siisti, se ei ollu siisti koko sina aikana ku mä olin siel kuten ei eteinenkään :D

    SvaraRadera