Portfolio

måndag, september 20, 2010

Shopping

Tog barnen till skolan idag och for till West Lebanon för att titta på skor och shoppa.
Här provar jag skor i Famous Footwear. Köpte dock inget. Har letat skor i flera veckor nu men hittar inger jag gillar eller som är bekvämt.
Köpte handskar, de var på Rea.
Hittade klänning för 6 dollar från Kohls.
En till klänning från Kohls, 7 dollar. Min dag idag!

Väskan som jag har tittat på i några veckor och funderat på om jag ska köpa eller inte var idag på 30% rea så jag köpte den...var typ 17$.
Förutom dessa köpte jag en jättehäftig huppare, men skriver om den senare. Nu ska jag och Zachary till biblioteket.

2 kommentarer:

  1. wow vilka fynd :D hoppas allt shopping ryms i reisveskå tå du ska heim ;)

    SvaraRadera
  2. Klart e ryms ;) ja tar flejr väsko!

    SvaraRadera