Portfolio

söndag, september 12, 2010

SKRAMBLO

....som jag skulle säga på dialekt. Jag känner mig lite dåsig, musklerna värker (2 dagars värken är här, var ju på gym i torsdags) och halsen känns konstig. Det blir hemma kväll för mig och vad SKÖNT det är. Sitter här och planerar vad jag skall köpa imorgon, skriver i dagboken,läser bloggar och funderar över lite alltmöjligt. Såna är vanligtvis mina kvällar. Kanske jag ser på en film lite senare.
Dricka mjölk, äta kex och ligga i min stora säng och mysa - perfecto!
....det känns som att det har gått år men på samma gång bara några veckor sen jag sist var i skolan. Jag har börjat förstå att jag faktiskt fixade det, trots den korta tiden. Jag saknar inte skolan alls, antagligen för att jag bara minns all den stressen som var på mig hela våren. Och jag är stolt över mig själv för att jag klarade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar