Portfolio

lördag, oktober 02, 2010

A breakfast outside

Efter att jag skypat med mamma och lillabror slängde jag jackan på min pyjamas, satte på mig mina nya gummistövlar och marscherade ut i det fina höstvädret. Satte en stund ute och beundrade allt. Bestämde mig för att äta min frukost ute. For in, gjorde en kopp kakao (dricker ännu inte heller kaffe) gjorde några smörgåsar och tog ett cornbread från kylskåpet.
Där satt jag då och njöt av min frukost, med en bok. Härligt!
Gott med kakao!


Inhandlade nya gummistövlar, hade ju inga. Från TJ Maxx.
Nu hör jag att folket kommer hem, ska jobba nu då allt tills kvällen. Hejdå!

2 kommentarer:

  1. hih mäki ostin ton kirjan jenkeista! :D siihen on kans jatko-osa jonka saa varmaa melko halval sielt :)
    ihana syksy siella! :)
    kiitos kuvista, oli tosi hassun nakosta ku tavarat vaihtanu paikkaa :)

    SvaraRadera
  2. pyjamasbyxona, arméjacko o gumistövla ;) hä siir varmt ut i vermont ännu på morni :) siir framimoot ti få sij de om 97 da <3

    Raven

    SvaraRadera