Portfolio

söndag, oktober 24, 2010

Silver Bay

Huset vi bor i.

Hittills har jag haft 3 lektioner. På morgonen efter frukosten hade jag Traveling in the USA. Det var riktigt bra faktiskt, fick många tips på att resa billigt här i landet. Sen hade jag American Holidays som var ganska flummig, lektionerna här är inte direkt seriösa, vi skulle hitta på en egen Nationaldag bland annat.
Efter lunchen hade jag hiking! Vi var en stor grupp och vi gick upp på ett berg och vi hade en fantastisk utsikt över Lake George. Det räknades som en lektion....haha. Blev ordentligt svettig.
Sen dess har jag haft fritid. Jag duschade och nu sitter jag i lobbyn och surfar, läser bloggar och kollar FB....sånt. Träffat massor med trevliga au pairer!
Snart är det middag och efter det blir det några lektioner och senare ska vi gå på "The Silver bay haunted walk". Vi ska klä ut oss, tog förstås med mina vampyrgrejer. Det spökar här och huset vi ska gå i är ett spökhus....lite creapy!! Skriver mer ikväll om jag ännu lever.
Uppe på berget!
Hela gruppen!
Jag.
Puss hej.

1 kommentar:

  1. vitsi va cool et stell... ja vill vara mä de å! :)
    men ja måst vänt ännu 76 da. älskar de <3

    Raven

    SvaraRadera