Portfolio

tisdag, oktober 12, 2010

Tisdag

Hej.
I morse var det första gången som jag var tvungen att skrapa vindrutan när jag förde barnen till skolan 07:45. Men nu skiner solen igen.....på nätet säger det att det bara är 2C just nu i Woodstock....kan det stämma? Nu är det HÖST här på riktigt. Men det är sista veckan på turistsäsonen så det är bara att hålla ut.
Jag kanske tar en promenad idag.
Nästa söndag har vi au pair möte. Vi skall RIDA! Vad kul det ska bli! Det är flera år sen jag red sist....får se hur mycket jag minns. Brukade ju rida lite nu som då när jag var yngre men jag var inte speciellt bra hehe. Minns när vi hade Hödi och Fenja två veckor hos oss en sommar. Hoho.
Efter det visste vi i alla fall att vi INTE ville ha egna hästar. Så det var väl ett ganska smart drag av mamma och pappa att låta oss ha dem två veckor. ;)
Jaja, nu blir det stooor frukost och FRIENDS. Then what?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar