Portfolio

tisdag, oktober 19, 2010

Tuesday

Hej allihopa. En ny vecka har börjat och jag räknar dagarna tills min familj kommer hit. 26 dagar kvar!
November kommer bli en rolig månad.....2 veckor ledigt, familjen här, thanksgiving, alla 3 barnen fyller år....nya Harry Potter filmen på bio etc. Det kommer gå snabbt!
Sen NY första veckoslutet i December.

Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Idag är det karate och simning som står på schemat. När vi kommer hem är det inte lång tid före det är läggdags..får se om vi har tid att göra lite läxor...jag älskar tisdagar. Behöver inte bada barnen! Haha. Ikväll chill framför tv som vanligt....eller kanske jag kollar en film som omväxling?
Så borde man väl så småningom börja packa och titta hur jag ska köra till Silver Bay kursen som är nu i helgen. Jag ska köra dit själv.....hm.
Nåja, nu är det iaf dags att börja packa simväskan och mellanmål med åt barnen!
Hörs sen ikväll när jag är ledig och trött, efter 7 timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar