Portfolio

lördag, november 27, 2010

I am back

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka i Woodstock. Min familj sitter på flyget just nu till STHLM där de ska stanna över helgen...hos mosters. På måndag är de tillbaka med er i Terjärv igen!
Det har varit helt underbart att ha min familj här. Jag har visat dem det mesta häromkring och vi var ju till New York också för 3 nätter. Vi har varit på bio, ätit ute jättemånga gånger, skrattat och fjantat oss (som vanligt) och tagit ungefär tusen bilder. Vi har sett raviner, vattenfall, varit på toppen av Rockefeller center, klättrat upp för ett berg i Woodstock, "knara" och haft våra små gräl. Precis som det ska vara.
Så nu vill jag förstås få det mesta hit på bloggen. The highlights!
Tack min familj.
Jag, mamma, Oliver och Daniela på toppen av Rockefeller center i New York!
Empire State Building i bakgrunden.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar